Γλυκός ο χωρισμός μας
Η πλάκα της Νικόλ και της Λίντια δεν πάει καλά. Η Σαντέλ και ο Ρίβερ πηγαίνουν στη Δομινικανή Δημοκρατία να βρουν τον Πέδρο και την οικογένειά του.