Αναγέλασμα της μοίρας
Η Σαντέλ βγαίνει ραντεβού μετά από δέκα χρόνια. Η Κάρεν και η Γουίντερ συναντούν τον Αλεχάνδρο και η Λίντια συστήνει τον Πέδρο στον φίλο της.