Τρέλα καλοκρυμμένη
Η Σαντέλ κάνει παζάρι στην αυλή με πράγματα που άφησε ο Πέδρο. Αυτός ανακαλύπτει ότι η ερωτική ζωή της μαμάς του είναι πιο δραματική από τη δική του.