Ασυνήθιστος ύποπτος
Η Γουίντερ στρέφεται στη Σαντέλ για συμβουλές. Ο Πέδρο προσπαθεί να αποφύγει τις εντάσεις στο σπίτι, μα δεν γίνεται. Ο Αλεχάνδρο έρχεται απρόσκλητος.