Όχι τόσο χωριστός χωρισμός
Η Σαντέλ και ο Πέδρο προσπαθούν να ζήσουν μαζί ως χωρισμένοι. Ο Αλεχάνδρο δίνει τελεσίγραφο στη Νικόλ. Ο Πέδρο πηγαίνει σε δικηγόρο.