Δεν υπάρχει επιστροφή
Η Σαντέλ και η Κάρεν είναι σε αναμμένα κάρβουνα, όσο η Γουίντερ εγχειρίζεται. Η Νικόλ δέχεται αυστηρή αγάπη από έναν προπονητή για τα καλλιστεία.