Χαμένοι πολιτισμοί
Ο Τζος Γκέιτς μελετά την εξαφάνιση των κατοίκων του Ρόανοκ τον 16ο αιώνα, την υποτιθέμενη ανακάλυψη των Σοδόμων και τα μυστικά του Στόουνχεντζ.