Αόρατοι Εχθροί
Ο Τζος Γκέιτς εξετάζει απαγωγή από ΑΤΙΑ, τον παράξενο θάνατο του γιου ενός Αμερικάνου ήρωα και αόρατες επιθέσεις σε πράκτορες της CIA.