Τα τέρατα αποκαλύπτονται
Νέα στοιχεία αποκαλύπτουν τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη. Το DNA υποδεικνύει την ύπαρξη ενός Γιέτι. Ο Μαξ Χέντρουμ τρομάζει το κοινό σε ζωντανή εκπομπή.