Ο Μεγαλύτερος Βαρόνος Ναρκωτικών στον Κόσμο
Η καθηγήτρια Λόρα Χουάνγκ μελετά τον Τσε Τσι Λοπ, τον εγκέφαλο πίσω από το μεγαλύτερο συνδικάτο διακίνησης ναρκωτικών στην ιστορία.