Chinatown
Ο Άρι ενθαρρύνει τον Βινς να κάνει ένα διαφημιστικό και ο Ντράμα θέλει να συμμετάσχει. Ο Τέρτον προετοιμάζεται για ένα τουρνουά Xbox.