Aquamansion
Ο Βινς θέλει να αγοράσει ένα πανάκριβο σπίτι, οπότε ξανασκέφτεται την πιθανότητα να κάνει μια ταινία franchise. Τα αγόρια θέλουν να κάνουν πάρτυ στην έπαυλη.