Good Morning Saigon
Ο Βινς χάνει μια συνάντηση επειδή ήταν μαζί με την Μάντι και τα παιδιά αρχίζουν να ανησυχούν πως η σχέση τους άρχισε να επηρεάζει τη δουλειά.