Αχυρώνες για όλους
Σύσσωμο το Μακάρθι δουλεύει για το μεγαλύτερό του έργο κατασκευής αχυρώνων, αλλά το σχέδιο του Τζέρεμι περιέχει ρίσκο. Ακόμη, η Τζένι επινοεί λύσεις για να υποστηρίξει το νεογέννητο.