Παγωμένα και απολεσθέντα
Ο Τζέρεμι και οι γιοι του ψάχνουν στο αχανές παγωμένο τοπίο για μια χαμένη μπουλντόζα. Ο Μαρκ δείχνει στη νέα αρραβωνιαστικιά του τις ομορφιές του Μακάρθι, αλλά πέφτει σε κινδύνους.