Πορεία σε λεπτό πάγο
Ο Τζέρεμι βρίσκεται σε λεπτό πάγο μέσα με μια μπουλντόζα δύο τόνων, ενώ διασχίζει ένα παγωμένο ποτάμι. Η Τζένι αναλαμβάνει μια δύσκολη αποστολή επιβίωσης μαζί με το νεογέννητο μωρό της.