Αναπάντεχα περιστατικά: δύσκολη ζωή
Ένας όγκος στον λαιμό προκαλεί ανασφάλεια στον Τζέισον. Τα μυστηριώδη καρούμπαλα στο κεφάλι της Σονέλ τής έχουν καταστρέψει την αυτοπεποίθηση.