Η Ντέμπρα έχει βγάλει μια μάζα στο κεφάλι που στην αφή μοιάζει με σφουγγάρι. Ο Ραμίρο έχει ήδη αφαιρέσει μία φορά μια μάζα από το σαγόνι του.