Αναπάντεχα περιστατικά: κύστες
Μια τραβεστί βασανίζεται από κύστες. Η Ντέβον πιστεύει ότι η τραχύτητα της επιδερμίδας της οφείλεται στην αφαίρεση μήτρας που έχει κάνει.