Damascus, Nevada
Ο Μπεν ακολουθεί τα οράματά του και πάει σε ένα εξαθλιωμένο ξενοδοχείο, με τον Στράουντ να τον ακολουθεί. Η Σαμπίνα λέει τα μυστικά της στη Λία.