The Road to Damascus
Ο Σαμσόν κάνει μια συμφωνία με μια παλιά φίλη, τη Σαμπίνα. Η Άιρις και ο Τζάστιν προετοιμάζονται για το πιο δύσκολο κήρυγμά τους.