Cheyenne, WY
Η Λίμπι δυσκολεύεται να κρατήσει το άλλοθί της, υπό την πίεση της Ρίτα. Η Ρούθι παραδίδει ένα μήνυμα στη Λίλα. Ο Τάλμποτ Σμιθ κάνει μια συμφωνία με τον Σκούντερ.