New Canaan, CA
Ο Σαμσόν σχεδιάζει το μεγάλο του σχέδιο. Ο Στράουντ θέλει να προστατέψει τον Τζάστιν. Η Σόφι έχει προβλήματα και η Ρίτα συγκινείται από τη γενναιοδωρία του Σαμσόν.