Το Σπίτι του Ηφαιστείου
Ένα ζευγάρι χτίζει ένα καταφύγιο στο τροπικό δάσος στην άκρη ενός ενεργού ηφαιστείου στο Μεγάλο Nησί της Χαβάης.