Σύγχρονο Καταφύγιο στο Μπιγκ Σουρ
Ένας αρχιτέκτονας που αγαπά τη φύση χτίζει ένα σύγχρονο ξυλόσπιτο στην Καλιφόρνια που συναγωνίζεται σε θέα το κοντινό Μπιγκ Σουρ!