Two Boats and a Lifeguard
Ο Νάκι ζητάει συμβουλές για την πολιτική του κατάσταση από τον Άρνολντ Ρόθστιν και ο Ίλαϊ υποψιάζεται πως ο αδελφός του κάτι σχεδιάζει.