Ο Νάκι έχει ανταρσία στον εσωτερικό του κύκλο. Η ζωή του Τσάλκι απειλείται από μια φρικτή επίθεση των ΚΚΚ. Η Μάργκαρετ έχει πρόβλημα με τον γιο της.