Όταν ο πατέρας του τραυματίζεται, ο Νάκι το εκμεταλλεύεται για να φτιάξει το πατρικό του. Σε μια επίσκεψη στο στρατιωτικό νοσοκομείο, ο Τζίμι γίνεται φίλος με έναν παραμορφωμένο κτηνίατρο.