A Return To Normalcy
Φινάλε πρώτου κύκλου: ο Νάκι και το Ατλάντικ Σίτι ετοιμάζονται για αλλαγή στις εκλογές. Ο Τζίμι σκέφτεται το μέλλον του, όπως κι η Μάργκαρετ, ο πράκτορας Βαν Άλντεν και ο Ίλαϊ.