The Emerald City
Ο Νάκι ζητάει από τη Μάργκαρετ να αποδεχθεί τις αρχές. Η Άντζελα βιώνει τη βίαια πλευρά του Τζίμι. Ο Βαν Άλντεν παλεύει με τα συναισθήματά του.