The Roommate Transmogrification
Όταν ακούει τον Λέοναρντ και την Πρίγια να παίζουν "Σταρ Τρεκ" στην κρεβατοκάμαρα, ο Ρατζ μετακομίζει μαζί με τον Σέλντον.