The Toast Derivation
Όταν τα παιδιά αράζουν στον Ρατζ κι ο Σέλντον συνειδητοποιεί πως ο Λέοναρντ είναι το επίκεντρο της παρέας τους, ο Σέλντον ψάχνει νέους φίλους.