The Tangerine Factor
Η Πέννυ χωρίζει κι ο Λέοναρντ βρίσκει το κουράγιο να της ζητήσει να βγούνε. Όταν αυτή λέει ναι, εκείνος ζητά τη "σοφία" του διστακτικού Σέλντον.