Ο Λέοναρντ κι ο Σέλντον γνωρίζουν την Πέννυ κι ο Λέοναρντ ενδιαφέρεται αμέσως γι' αυτήν. Ο Σέλντον πιστεύει πως ο φίλος του δεν έχει καμία ελπίδα.