The Tombs
Μια νέα κωμική σειρά που ακολουθεί μια ομάδα νεαρών γυναικών μέσα από τη φιλία τους, το ρομάντζο και τις ταυτότητές τους απέναντι στον ανδροκρατούμενο κόσμο των σκέιτμπορντερ της Νέας Υόρκης.