Χωρίς λογοκρισία: Αν ο μπαμπάς αρνηθεί;
Ο Κόλιν θέλει να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη. Άλεν και Τζούλι αναρωτιούνται αν η Βαθιά Εγκεφαλική Διέγερση έχει αποτέλεσμα στα τικ της Μπέιλιν.