Χωρίς λογοκρισία: τικ και καταστροφή
Η Μπέιλιν καταλαβαίνει τι σημαίνει η μετακόμιση του Κόλιν για τη σχέση τους. Προσκαλείται να μιλήσει για το σύνδρομο Τουρέτ σε συνέδριο στο Ντάλας.