Χωρίς λογοκρισία: "Έχω νέα"
Μπέιλιν και Κόλιν μένουν πια μαζί. Εξωτερικές δυνάμεις ανατρέπουν τα πάντα. Η έκπληξη του Κόλιν στο πάρτι γενεθλίων της Μπέιλι αποτυγχάνει παταγωδώς.