Επιστροφή στο σπίτι
Μετά τη δίκη, Άλεκ και Χιλάρια επιστρέφουν στο σπίτι και στα παιδιά για να ξαναβρούν τη φυσιολογική τους ζωή, και ο Άλεκ συμφωνεί να κάνει ψυχανάλυση.