Ήρθε και η Χιλάρια
Ο Άλεκ και η σύζυγός του Χιλάρια γιορτάζουν τα γενέθλια του Ράφαελ. Με τα επτά παιδιά και τα κατοικίδιά τους περνούν το καλοκαίρι στο Ιστ Χάμπτον.