Είναι πράγματι περίπλοκο
Ο Άλεκ και Χιλάρια μένουν ψύχραιμοι για το καλό των παιδιών καθώς σε μία εβδομάδα είναι η δίκη του Άλεκ. Η Χιλάρια του ετοιμάζει ένα παράξενο δώρο.