Whistleblowers in U.S. History
Συνεντεύξεις με τους πέντε πιο γνωστούς πληροφοριοδότες στην ιστορία των ΗΠΑ. Επιπλέον, μια συνέντευξη με τον CEO της εταιρείας Uber, Ντάρα Κοσροβσάχι.