Pete Buttigieg: GM Autonomous Vehicles
Μια συζήτηση με τον υποψήφιο πρόεδρο των Δημοκρατικών και δήμαρχο Πιτ Μπάτιγκιγκ. Η δημοσιογράφος Τζοάν Μούλερ πάει βόλτα σε ένα αυτόνομο αμάξι με τη CEO της General Motors Μαίρη Μπάρα.