Κυνήγι στα Σύννεφα
Ατζ Πρεσβύτερος, Ατζ Λι και Τζέιν ανεβαίνουν στα βουνά να κυνηγήσουν κατσίκια, ενώ οι σφήκες καταστρέφουν τη θερινή σοδειά μελιού των Έιβιν και Ιβ.