Άλκες και Άνθρωποι
Ατζ και Ατζ Λι περνούν τα άλογά τους από μια λίμνη με παγωμένο νερό για να κυνηγήσουν αρσενικές άλκες. Η κακοκαιρία και η αδιαθεσία δεν τους πτοούν.