Ήρθε η Άνοιξη
Έρχεται η άνοιξη και ο Ατζ με την οικογένεια πηγαίνουν για κυνήγι αρκούδας, ενώ οι υπόλοιποι ασχολούνται με θέματα πιο κοντά στο σπίτι.