Ο Πρίγκιπας του Έρωτα
Ο φίλος της Σεκίνα, Νταν, νομίζει ότι είναι καλύτερος από τον Σάρπερ. Η οικογένεια της Τζοάν ζητά τη προίκα, αλλιώς θα ακυρώσει τον γάμο.