Σ' αγαπώ…Κι Εσένα
Οι Ματ και Αμάνι θα πάρουν διαζύγιο για να φέρουν τον σύντροφό τους. Η Στίβι λέει στον μπαμπά της ότι αρραβωνιάστηκε. Η κόρη του Μαρκ έχει υποψίες.