Η Αγάπη Κινδυνεύει
Ο γάμος των Σον και Αλίγια εκτροχιάζεται από αναπάντεχα γεγονότα. Η Τζες αιφνιδιάζεται από τις απαιτήσεις του Χουάν. Ο Σάρπερ εξαφανίζεται.