Έρωτας με Άλλο Όνομα
Ο πρώην της Άνι λέει κάτι για το παρελθόν. Η Τζες θυμώνει, όταν ο Χουάν αναφέρει τη ζωή στα κρουαζιερόπλοια στο μπάτσελορ. Ο Σαϊντ πιέζει τη Στέβι.